zaterdag 25 januari 2014

Top-3 challenge nr. 17 en spotlightreminder-card

Goedemorgen allemaal.....

Niet te geloven maar....alwéér een top-3 .....de allereerste top-3 van 2014 is vandaag aan de beurt en ik val maar meteen met de deur in huis......
De top-3 van challenge nr. 17 is als volgt geworden:

Op de eerste plaats een nieuwkomer voor ons WLVC-blog en wat zijn wij wég van deze kaart....

 Nr. 71 Filharmonica



Nr. 2 Frouwkje en we hadden haar al als reminder.....het is een plaatje!!!


Dan rest ons nog nr. 3 en dat is geworden Julie en ook dit is er 1 om stil van te genieten..



Dames heel hartelijk gefeliciteerd en jullie mogen de banner meenemen als je het leuk vindt.


Dan ga ik nu proberen uit te leggen aan Filharmonica dat zij een prijs heeft gewonnen beschikbaar gesteld door onze sponsor....


een waardebon van 10 euro te besteden in de webwinkel.

Dear Filharmonica you can mail me for your price.: 10 euro from http://www.nifelhuske.nl/.
I will give you a code and than you can buy something nice there.

Ik word steeds internationaler met mijn steenkolen Engels maar....het komt vást goed.

Dan hebben we nu nog een prachtige spotlightreminder......en dat is natuurlijk voor de lopende mannenkaart/creatie challenge...

Gerie.....de eer is deze keer aan jou.....wat een beauty......


Doe nog even mee als je tijd hebt.....best leuk een mannenkaart en de challenge loopt nog tot 2 februari 18.00 uur.

Dan ga ik straks deze hele nieuwe top-3 plaatsen onder het kopje top-3 challenges 2014 en dan gaan we maar weer heel veel moois verzamelen met elkaar. Heerlijk!!!!

Namens ons allemaal van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag en een heerlijk weekend.

Lieve groetjes van Plony.


6 opmerkingen:

  1. super wat een prachtkaarten weer en je zal maar net binnenkomen vallen en al zo'n prachtexemplaar aanleveren, dat belooft wat! Van harte gefeliciteerd dames. En dan staat er wel een mannenkaart op mijn "to do" lijstje, ik hoop dat ik het eens red deze keer, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat ik in de top 3 staat met mijn kaart :-).
    Dank jullie wel.
    De andere 2 dames ook van harte gefeliciteerd.
    En een supermooie reminder van Gerie!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much for picking my perfume card for your top 3. I have a huge smile on my face. I am so so pleased to win. Congratulations to Filharmonica and Samson too.

    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie winnende kaart van Filharmonica, maar ook die van Frouwkje en Julie zijn prachtig!! Gefeliciteerd allemaal met de top 3.
    En natuurlijk mezelf niet vergeten met de spotlightreminder kaart, dank jullie wel dames Dt voor het uitkiezen van mijn mannen vlaggenkaart,
    Fijn weekend en lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend top 3, Ook Gerie haar kaart is een toppertje,
    Allemaal Gefeliciteerd,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De top 3 ziet er weer super uit! Prachtige creaties van de dames. Ook Geries' kaartje is prachtig! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen