woensdag 25 juni 2014

Top-3 challenge 27 en spotlight-reminder lopende challenge.

Goedemorgen, hier zijn we weer....natuurlijk....met de top-3 van challenge 27 en nee......het was niet gemakkelijk om een top-3 te kiezen. Wat een geweldige bijdrages zijn er geleverd en we waren best verdeeld in onze keuzes maar....natuurlijk zijn we er uit gekomen.

Dit is de top-3 geworden:

Nr. 1 Antoinette

Nr. 2 Chantal

Nr. 3 Filharmonica

Wat een prachtige top-3 en ook zo verschillend de creaties......geweldig om te zien dames....dankjewel voor jullie bijdrages aan onze challenge.

De top-3 badge mag weer worden meegenomen....


en voor jou Antoinette heeft onze sponsor


een MD-mal beschikbaar gesteld....je kunt hem hier vinden.
Wil je mij even een mailtje sturen met je gegevens Antoinette dan kan ik contact opnemen met Henk Kuiters.
Henk vraagt om jullie ook te melden dat hij kaartkarton van papicolor in de aanbieding heeft...dat is hier te vinden voor wie belangstelling heeft.

Dan heb ik tenslotte nog een reminder in de spotlights voor jullie om te herinneren aan de lopende challenge waarbij we graag VINTAGE kaarten willen zien met als onderwerp STRAND.


Dit mooie kaartje is van Antoinette en wat is dit een prachtig voorbeeld om jullie te inspireren tot het maken van een kaartje voor de challenge. Je kunt nog meedoen tot 2 juli 18.00 uur....

Dan wens ik namens het DT van WLVC iedereen een hele fijne dag.
Liefs van Plony.

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een dubbele verwennerij! En in de top drie en ook nog spotlight reminder, mijn dag kan niet meer stuk! Ook de andere twee dames van harte uiteraard. Mailtje komt er aan hoor, groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww dat is nog eens een leuke verrassing op de helft van de week!
    Je winnende kaart is helemaal GEWELDIG!
    Ik vind je spotlight kaart helemaal SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, wat een mooie inzendingen zijn dit toch weer geweest en ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen. Ik heb een kaart klaar maar weet niet of hij "vintage" genoeg is, ik heb hem op mijn blog geplaatst vandaag. Fijne avond, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhhhhh wat een fantastische verrassing zeg! Ik ben superblij met deze top 3 notering! Dank jullie wel allemaal! Ook van harte aan de andere winnaars! xxx Chantal

    BeantwoordenVerwijderen