zaterdag 25 april 2015

Top-3 challenge 45

Goedemorgen allemaal,

Hier zijn we weer, zoals jullie van ons zijn gewend....met de top-3 van de vorige challenge.
Wat was het weer een gepuzzel maar wát een prachtige top-3....Kijk maar eens welke kanjers de top hebben gehaald....

1 Richtje

2 Ellie

3 Anne Gro

Dames, heel hartelijk gefeliciteerd en jullie mogen met trots onze nieuwe badge meenemen om te showen op je blog....als je het leuk vindt natuurlijk....


en voor de nr. 1 Richtje hebben we natuurlijk een prijs....

Beschikbaar gesteld door....


een waardebon van 10 euro te besteden in de webwinkel.
Stuur mij even een mailtje als je wilt Richtje???

Dan wil ik natuurlijk nog even wijzen op onze lopende challenge waarbij we graag vintage kaarten/creaties zien nav van een inspiratie-foto en met als thema Let's Party.
Doe lekker mee.....de komende dagen wordt het iets minder mooi weer dus een uitgelezen kans om je hobbykamer in te duiken toch?

Namens ons allemaal een heel fijn weekend.....
Groetjes van Plony

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!!! En wat een mooie nieuwe badge...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames!
    Well done!

    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat mijn teddybeerkaartje op de tweede plek is gekomen dankjulliewel. Gefeliciteerd Richtsje en Anne Gro met je top 3 plekje.
    Geniet allemaal van je extra lange weekend!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou geweldige creatie's dus dames van harte gefeliciteerd
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn mede winnaars ook gefeliciteerd met jullie behaalde plekjes! Altijd leuk om zo in de top 3 te belanden en ik kan me voorstellen dat het voor jullie niet meevalt om te kiezen...maar och wat super dat die van mij als nummer 1 is gekozen!! Dank jullie wel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames gefeliciteerd met jullie schitterende crea's !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen